Ankan till Issa

Hej snygging!

Äntligen är vi hos vackra dig Issa, och vackra London. Snart ska vi åka in till Ducky-town, grymt. Min ankstad :-)
Vi ska besöka alla mina vänner där "ankorna", och försöka hitta något fint att shoppa i alla butiker! Vi gick ju BARA 6 timmar igår, hittade inte alls mycket. Jo, strumpor. Men brudarna hittatde lite smått och gott! 
-Shopping glada mig/vi...

Härligt att få träffa underbara dig igen, tack för att du tar hand om oss skithögar och visar oss runt denna laburint stad. Haha, mycket man vill se och besöka men får se till att bo mitt inne i stadens härligheter nästa gång och ta med stora plånboken.

Nu ska jag fixa i ordning mig det sisa, jag är snabb som blixten medans stolpskotten tar 2 timmar på sig. SÖTNÖTAR

Love you!

Massa kärlek / Annica "Ankan" , Angelica "Angiballi" får också va med på ett hörn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0