15 feb - mailfix

Onsdag

 

Vaknade 9.45 av mig själv. Skönt att vakna så, MEN vaknade för att jag var så himla kissenödig.. xD DRACK SÅ MYCKET VATTEN igår kväll på gymmet!

Aj va jag hade ont i hela kroppen förutom rumpan idag!! Magen, brösten, biceps, triceps, nacke, rygg och baksida lår var VÄRST!

 

 

Möte...

Slägde lakanen i tvätten direkt för att de skulle lukta lite goare.

 

Vid 5 satte jag på 'Crazy in Love' som jag laddade ner igår kväll, för Carro sa att den var bra! Den handlade om en kille som hette Donald Morton (Josh Hartnett) och en tjej som hette Isabelle Sorenson (Radha Mitchell) och båda två var autistiska med aspergers syndrom och det både förde dem tillsammans, men gjorde också att det blev svårigheter i förhållandet.. Jag tyckte filmen var lite störande, jag kände själv att jag ville sakerna som de gjorde ibland.. Bara skrika ut det som jag tyckte och tänkte, gunga, sticka till ett speciellt ställe för att lugna ner mig.. För tillfället är jag inte sur på någon eller för något, eller inte så mycket i alla fall. Jag är bara glad att Ankan och Angiballi kommer imorgon och vi kommer ha så kul! :D

 

Vid 7 slutade filmen och jag fixade mig snabbt (kändes det som, fast det tog en timme) och så stack jag till gymmet vid 8.. Eller ah, en kvart senare! Med magont (på grund av för mkt soppa, samt för tighta kläder, så tog en stor T-shirt över det! ;) Det kommer förhoppningsvis få mig att se mindre ut på lördag också ;) Åh, va het jag skall vara!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0