14 feb - Guildford Svenja, gym Andy + Freddie

Tisdag

 

Vaknade vid 1 idag och en timme senare gick jag upp och gjorde havregrynsgröt (två portioner) och fixade mig snabbt. Sedan åkte jag till Chilworth där jag hämtade upp Svenja från Tyskland. Chilwirth är mitt emellan mig och Guildford och eftersom vi ändå skulle dit, så hämtade jag upp henne på vägen!

Som tur var bodde hon vid huvudvägen och hon stod utanför och väntade på mig. När vi kom till the Friary Centre (typ som Nordstan), så visade hon mig Hollister. OMG! Ascool affär med SKITSNYGGA kläder verkligen!!! Det var ganska mörkt där inne och musiken var som på en nattklubb. Högljud och grym musik! :D Vi var i affären i över en timme. Vi väntade ganska länge vid provrummen och när Svenja äntligen fick ett provrum, så frågade en som jobbade där om jag ville prova med henne också. Snällt sa jag, men får man det? Egentligen inte svarade hon då, men annars skulle vi fått stå där hela dagen sa hon, så det var najs. Det var väldigt dyra kläder där inne, men DAMN va snygga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0