12 feb - C.C.C

Söndag

 

Childrens Church Coldharbour

Tog en dusch på morgonen och gjorde lite havregrynsgröt, sedan packade jag sakerna och åkte till Coldharbour. Gick in till kyrkan och hämtade lådan och gick ner till the JV hall och förberedde.

Tony kom in och sa 'glömde att du inte har någon mottagning, men Mad kommer inte idag, så är det ok om de yngre barnen kommer också?'

Självklart kunde jag ju inte säga nej och var lite förberedd på det också för att vara ärlig, så jag fortsatte bara att ta fram grejjerna. Bord, stolar och dela ut pennor, saxar och lim på borden. Kom på att jag inte hade översatt texten än, så gjorde det snabbt, satte upp kärlekspärlorna på väggen med mina andra 4 fina bilder som jag gjort och kom ca 9 min in på gudstjänsten.

 

Vilken slappisdag! Magen var fine, tills jag käkade massa ärtor..!

På kvällen var jag som en gravid i 7e månaden och mådde jätteilla! Kollade lite sådär på Kalle och Chokladfabriken. Jag har aldrig sett hela och kunde det inte den här gången heller, SÅ SEG!!! Istället kollade jag på 'One day' på datorn. Den var också väldigt seg, men den hade delar i sig som var bra ändå.. Förutom datumen (de träffades alltid den 15e juli), så var den ändå ganska realistisk..

Ögonen började göra ont vid 22, så strax därpå (efter tandborstning och så), så lade jag mig. Åh ja, jag bäddade med lakan idag! Har sovit utan i flera dagar nu, GROSE, jag vet, men just de där 3 minutrarna känns som en evighet när man bara vill lägga sig ner och SOVA för att klockan är så mycket.

Idag har jag även stökat ner lite mer på golvet där jag suttit och pysslat och förberett inte bara nästas Messy church, utan även för påsken! Dock, ju mer jag kollar efter bra pysse, desto mer roligare hittar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0