10 feb - hemma

Fredag

 

Jag är lite sjuk för tillfället, så hoppade gymmet igår - och idag (eller inatt) har det snöat lite mer, vaknade 1 idag, så ingen koll på när.. Varit hemma och pysslat (förberett pyssel för barnen) och idag har jag kollat runt på lite mer idéer! :) Jag får massa minnen från när vi pysslade hemma när jag var väldigt liten!

 

Inatt drömde jag att jag och några tjejer kom till delsjön och Freddie var där, men MED EN ANNAN TJEJ!!! En smal liten tjej och de hånglade.. Sen skulle hon gå och bada, men då tog han initiativet att kyssa henne igen..

Sen dök alla tjejer i vattnet, hon med. Minns inte exakt vad hon sa till mig,men nåt i stil med att han är hennes nu! Sen var vi i en tävling plötsligt då man skulle simma och på vägen kom det olika hinder och man skulle hitta en VHS i ett ett fack. Jag simmade snabbast, men tog knappt i någonting, så det var skönt! Simmade om alla även om jag hoppade i sist. De blev så avundsjuka när jag vann tävlingen, men hon fick åtminstonde killen.. Mitt pris kändes inte lika roligt...!!!

 

När jag sökte upp på att tyda drömmar, så fick jag de här svaren:

Simma: Drömmer du att du simmar med huvudet ovanför vattnet får du tur i kärlek och affärer. Även för bönder och sjöfarare är detta ett gott omen. Men om du drömmer att du simmar med huvudet under vattnet väntar stora problem, och dessutom kan du få dåliga nyheter från en person du trodde var död.
Skåp: Om du drömmer om ett skåp är det ett säkert tecken på att du har en fiende som känner till en hemlighet om dig och om han avslöjar den kommer det att allvarligt skada ditt goda namn och rykte.
Vatten: Drömmer du om vatten och är du samtidigt förälskad föredrar din hjärtevän en annan och kommer aldrig att gifta sig med dig.
Vinst: Om du drömmer om en stor vinst som du kommit över på ärligt sätt kan du hoppas på att bli rik. Har du fuskat dig till vinsten kommer du att förlora dina pengar. (Jag vann för att jag tog min motstånades skåp. Fuskade inte, men kunde simmat rakt till det som var framför mig, men valde att ta hennes..)

 

Känner det nästan på mig, för imorgon är det en vecka sedan Freddie har hört av sig.. :S Vad är det med honom egenligen? :S

 

Jag beställde en ny proteinburk också, för det 50% på internet då :) Den kostade bara £18 för nästan ett kg! :)

 

Vid halv 4 rostade jag två mackor med sallad och tomat och lite majjo på och gick till fönstret med datorn och kollade på Teen Mom... -ända till 9 på kvällen!!! :D

Halv 6 värmde jag en tallrik med majs och ärtor med en liten smörklick i (en tesked) MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0