1 feb - SJ's BABYNAJS, handla, gym Freddie

Onsdag

 

Har haft huvudvärk idag på eftermiddagen, men det är för att det är så jävla kallt här, så har suttit med värmefläkten 20 cm ifrån mig på högsta grad!!!

 

Såg på Judge Judy och Jamie McCcallister show

 

Räknade ut bensinen idag med och det var NAJS!!! :D För det blev 219,9, vilket är ca 2000 kr! :)

 

Ankan ringde på Skype och sa att hon kan komma 16e-21 feb! :D

 

Tittade ut genom fönstret vid halv 5 och såg att bilen var där, så tänkte att YES, då kan jag åka till gymmet idag! Dock är jag förkyld och har huvudvärk, men det får inte stoppa mig idag! Måste handla också! Måste även träffa Freddie, för det är alla dag om 2 veckor, så måste visa mig mkt nu innan dess, så att han bjuder ut mig ;)

 

Handlade nyttig god mat och gick till gymmet sedan. När jag kom in till Dorking sändes mina meddelanden och jag fick även från Freddie (äntligen) som han hade skickat för dagar sedan..

Han gav mig slängpussar under gymmet och frågade hur det var med mig. På slutet satt han i båset och jag körde ben, så då snackade vi lite också. Han skulle träna lite, men hade inte så mycket energi, men frågade om jag skulle träna med honom. Han sa dock att han skulle köra lite bänk, men det ville inte jag. Inte när det var folk där ju! :O Han sa att jag borde adda honom på facebook, men jag sa att han kan adda mig istället, för jag vet inte hand efternamn.

 

Jag gymmade från 20-22.30 och i första stretchen var jag SUPERVIG!! Gjorde bow ståendes (höger var bättre) och även scorpion (där högra också var bättre)! :D

Heath Ledger var där en stund och vi kollade på varandra.. en stund.. ;)

När jag gick vid 22.30, så vinkade jag hejdå till Freddie och när jag gick ut, så såg jag att han gick mot andra utgången. Med en morot och en bananproteinshake i handen körde jag och Freddie hade inte kommit längre än stoppljuset och som tur var blev det rött precis när jag kom. Jag tog ner rutan och frågade om han ville ha skjuts hem, för jag skulle ju ändå den vägen på grund av det förbannade one way systemet!

Jag berättade att Ankan kanske skulle komma 16-21 februari, så då sa han, 'Åh, men då måste ni gå ut med mig och mina kompisar i London på lördagen den 18e, för jag fyller 22 den 19e!'

 

 

När jag kom hem tog jag ur tvätten som jag hade slängt in innan jag åkte till Dorking och packade upp maten. Så satte jag på datorn och gjorde tonfiskröra. När jag loggade in på facebook, så hade jag en vänförfrågan och YES, det var från FREDDIE CASE! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0