9 april - The holiday, gym, filmdag, Louise städ

Måndag

 

Vaknade idag vid 8 och sen 9 av väckarklockan. Fy, ville egentligen inte gå upp och såg heller ingen stor anledning till att skynda mig till gymmet faktiskt. Under natten hade jag lddat ner the Holiday. Tänkte att jag skulle ge den en andra chans och vore ju extra roligt eftersom den är inspelad dels i Shere (ankstaden).

 

Åt havregrynsgröt vid 11 och vid 12 fixade jag mig till gymmet och var där strax efter 1.

 

Two guys that was going to get married after having a two years sexual/partner relationship just found out that they were HALF-BROTHERS!!! :O Oh dear.. poor them!!

 

Såg lite film på TV när jag kom hem också och 16 and pregnant

 

Vid 8 åkte jag bil till Louise och städade. Fy va läskigt det var när jag hörde en dörr på toppvåningen som smällde. Först gick jag ner och tänkte ringa Kelly och be henne komma över, men sen tänkte jag att nej Isabelle. Skärp dig nu! Jag messade ändå Catha (+ Jeremy, men det var inte meningen, skrev på svenska, så han fattade ju ändå inte) och sa att om jag inte smsar innan midnatt igen, så har något hänt, men att jag älskar henne! Jag gick upp och insåg att det bara var ett fönster som hade blåst upp, för fy vilken ind och regnväder det är nu! Det har regnat i två dagar och jag har äntligen fått använda mina gummistövlar! ;)

Jag förklarade snabbt för Jeremy att jag skickat fel och att jag skulle på ghost hunt nu, haha. Han bara va?

Jag fick med mig lite galgar och fick städat alla ytor med trasa och medel.

 

När jag kom hem vid halv 10, så tog jag en skön dusch och borstade tänderna och sedan lade jag mig i sängen och mailade Louise. Jeremy skickade även ett till meddelande 'Sorry, was having dinner my dear. Sweet dreams then xx'

Två x är ju ändå riktigt bra! Jag skall verkligen försöka att inte smsa honom imorgon, kommer ju vara så upptagen ändå med barnvakteri från 8.30-5 hos Cindy först och sedan från 8-9.30 ungefär hos Carmel med William! Skrev lite på fb och bloggade för dagen också! Det är så skönt när man skriver mer nu, jag har varit så himla dålig på sistone, sen nyår faktiskt! Det är dock så svårt att skriva om en hel dag när så mycket har hänt och man kommer hem trött och bara vill ha det lugnt och chatta lite eller kolla TV eller faktiskt bara SOVA!


Vände mig om för att sova strax efter 11 och hade satt klockan på 6 för att komma till gymmet innan Cindy hämtar mig imorgon vid puben 8.30. HOPPAS JAG ORKAR GÅ UPP!

 

Sweet dreams xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0