8 april - Cold church, gym, sova, film, sova

Söndag

 

Easter sunday

 

Vaknade vid 9 idag

 

Gymmade från 12.15-1 idag. Sprang 12 min, 163 kcal, slutade i uppförsbacke med 11km/h.

 

Jag var görtrött när jag kom hem, somnade vid 3-6 när jag kollade på Fresh Prince..

 

Jag kan inte fatta hur rätt boken har!!! Det finns undantag säkert, men inte som jag vart med om! Vet du vad det konstigaste är!? Jag bryr mig mindre och mindre.. Visst, jag HAR väntat lite på ett sms från Jeremy.. i 2 dagar, MEN när han skickade ett sms idag och bad om ursäkt för det sena svaret och frågade om jag hade en trevlig påsk, så brydde jag mig inte. Eller jag hade inte tid att svara ändå! Jag var upptagen med tid för mig själv och kollade på en film! :) (Hook)
Jag läste klart världens bästa kapitel igår som handlar om att få tillbaka gnistan i och för sig, men det gick att få in i min situation också! Killar gillar självständiga tjejer och sånna som inte klänger runt honom! De svarar på när man går åt höger när han trodde man skulle gå åt vänster. När man inte har tid att åka på en kryssning, för man skall plantera krukor hemma.. Något som han inte alls kanske förstår sig på.. Hur som helst, jag vill inte vara taskig och inte svara, men jag bör ju samtidigt vänta egentligen, men inte för länge. Han skrev kl 7 och filmen är slut kvart i 10, så det blir nog bra! :) Det är inte för sent, men inte heller för tidigt.

 

Jag gjorde lite spaghettisoppa till filmen och åt även lite hasselnötter och russin efter. Mums! :) Jag tänkte gå till Louises hus idag och städa lite, men jag hade sådan huvudvärk och det var också därför jag sov lite. Tog en dusch och sedan mot senkvällen blev det lite mer film: Prinsen i New York. Jag såg inte slutet, utan gick och diskade istället. Allting från i torsdags och FY vad det luktade fisk! Var skönt att ha fått det gjort i alla fall, men trots att jag inte var särskillt trött, så stängde jag ändå av TV:n kvart över 11 för att sova - igen.

 

Jag har inte snackat med Carro på några dagar ännu, men hon är i U.S.A nu med en tjej, så jag hoppas att hon har det bra!!! Jag ser faktiskt fram emot att träffa pappa och gänget tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0