7 april - gym,

Lördag

 

Vaknade vid 8 idag av mig själv och gjorde en poster till Kids Club i Coldharbour. Jag åt havregrynsgröt till frukost och vid 12 duschade jag, gjorde lunch (två ägg i micron + en macka) och tog några morötter i en påse och stack till gymmet. Freddie sa igår att han kankse skulle komma in vid ett och boxas med mig, men det gjorde han inte. Jag körde 5 minuter på crosstrainern och sedan 15 minuter på rullbandet!

 

En man där (ca 50 år) som har vart boxare tror jag, snackade med mig på stretchen idag. Han sa 'om du fick spendera £10 på en sista måltid, vad skulle det då vara? Jag svarade cod i ugnen med . Han sa McDonald's!

Andy var även där, men jag snackade inte så mycket med han idag. Jag gymmade på från 1-2 och åkte sedan hem för att äta lite kyckling, ris, ärtor och majs som jag hade färiglagat i frysen och vid 3 stack jag till kyrkan.

 

Easter egg hunt

Mötte Kelly med Conrad och Myles på vägen in. Jag gömde (slängde ut) alla äggen på kyrkogården och sedan fick barnen leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0