6 april - Dröm Jez, kyrka x3

Fredag

 

Vaknade 7.10 idag, attans, jag som skulle vart på gymmet kl 7...

 

Jeremy kom hit efter gymmet och tog en dusch, han fick tyvärr vänta på mig i 10 min för maten var inte klar..  Så vi myste lite och sen åt vi. Vi kom in på en del saker, bland annat att jag drog en vit lögn och sa att jag skulle göra tatueringen den 16e, men bara för att säga 'haha' sen live! ;) och då sa han 'HA FUCK YOU, yeah!'. Vi kom även in på att allt inte alltid går som man vill i livet. Då sa jag 'jo, allt utom det idag'.

Efter maten gick han och sa att han var trött och så sa han 'tänk på det du sa förut om det som inte gick för mig.'

Drömde jag om honom också. han var på min cheerleadinguppvisning och jag var topp
han hade druckit lite och jag gick tidigare för att gå ut med honom och vi såg varandra, och jag trodde han skulle gå ut med mig, men sen började alla andra gå ut med, så jag tappade honom i massan och gick in och letade efter honom och sen ringde jag honom och då sa han att han var påväg åt ett annat håll.. jag bara jaha..


ville ringa honom och smsa, men tänkte att nej. det är inte bra!
sen smsade han och skrev 'men du kan komma till (minns inte vad det stod, men han smsade en adress i alla fall). sen vaknade jag..

 

Gick till gymmet från 8.15-9.15 och Jeremy kom kl 9. Jag körde 13 min på crosstrainern, ganska lugnt i början, men sen fick jag massa energi och sprang 5 minuter på rullbandet också. Körde mage på en maskin, sedan rygg med 10 kg vikt extra på ryggen och tillslut lite armhävningar! Jeremy gav mig en hejdåpuss när jag sa att jag skulle gå.

 

Åkte till coldharbour kyrkan för en halvtimmes gudstjänst och provade en halv hot cross bum. Det kändes som en julbulle, för den hade sånna kryddor i!

 

Freddie textade mig och sa att vi kunde boxas imorgon kl 1 typ. 
sen sa han att han inte alls ignorerat mig och då sa jag jo det gjorde du. jag är ingen tankeläsare, men jag är en tjej och vet när någon ignorerar mig. Han ba, jag var lite irriterad bara.. Jag bara på att jag gick ut med din vän? Han ba ah.. Och jag älskar Jeremy, han är min bästa vän, så jag kan inte vara irriterad på honom.. Jag bara okej.
Sen sa han att han skulle dra jag bara ok, ses kl 1 imorgon då för ett boxningspass. så sa han 'kanske'..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0