4 april - Tattoo studio, Jeremy, Gym

Onsdag

 

Vaknade strax efter 8 idag och fixade mig på en gång och åt havregrynsgröt.

 

Jag gick till kyrk-kontoret (Tony's), fast det var bara Caroline där och fick skrivit ut lite bilder på mina drakar och andra idéer till tatueringar. När jag kom till studion halv 11, så var inte Schwarz där, men jag kollade på lite andra bilder så länge och sen väntade jag i tystnad med de andra tatuerarna tills han kom en kvart senare. Han hade glömt, men det var lugnt för mig.. Han gillade INTE min idé och tänkte INTE göra en kvinnlig drake.. Han sa även att drakar SKA vara fula och skrämmande, det kan han inte ändra på sa han. Men vi båda missuppfattade varandra. Tillslut blev det precis som jag ville och han tyckte det var coolt! :)

 

En fin female (ish) drake som går som ett S upp till revbenen bara (och inte upp över axeln som jag ville), men utan läppar och ögonfransar. Jag vill ha ögonfransar, men vi får se hur stor den blir, för man kan inte göra allt för detaljerat heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0