20 april - Kelly städ, hemma städ, vänta på J..

Fredag

 

Vaknade 8..40 idag, men gick inte upp förräns kvart i. Åh, jag ville inte gå upp, för jag hade en jättebra dröm! Minns inte riktigt om vad, men någon frågade Jeremy om han var kär i mig och då sa han inte kär, men... minns inte mer , men jag ville veta svaret!!!

Gjorde lite gröt som jag fick SLÄNGA i mig och sedan tog jag bilen till Kelly! Jag var där till 2 och städade. Joe var sjuk, så han åkte till sjukhuset efter nån timme. Juliet var där och lekte med Anna och sedan kom pojkarna hem igen vid 12. Jag tvättade massor och sorterade i pojkarnas klädlådor och skåp, samt även i Kellys och Joes underklädeslådor, för det såg ut som hej kom och hjälp mig, så jag hjälpte dem! :) Hon har sagt tidigare att det är en mess i lådorna och de gick ju faktiskt inte att stänga ens och med mer kläder i så tänkte jag bara att ne, nu fixar jag detta, så är det gjort och de blir nog glada av det med! Mycket möjligt att de inte kommer kunna hålla det så fint, men har man börjat, så är det lättare att fortsätta ett tag i alla fall! :)

 

Jeremy sa att han skulle komma senare på kvällen idag. Igår när han skrev, så sa han 'tomorrow night', men det kan ju betyda både kväll och natt, så jag vet inte vilket.. Han får stanna, men jag kommer kanske få mensen imorgon, så jag vill inte ha en fläck där som man vaknar i!!! Stannar han så stoppar jag inte en tampong innan man somnar - utifall att!

 

När jag kom hem, så kom det massa duschar ute. Alltså regn, slutade, sol, regn, hagel, sol, regn, slutade osv.. Jag slänge i en sista tvätt, för jag hade glömt ett vitt kuddfodral, så jag slänge in det + lite mer kläder som jag hade använt och diskade, städade i hallen efter att jag hade pysslat igår. Jag städade även lite i hyllan i vardagsrummet. Fixade upp bilderna på familjen och bästa kompisar upp på en tavla istället för att de åker ner bakom hyllan hela tiden! Jag försökte ännu en gång få bort fläcken i sängen som först började som en mensfläck, men då jag tvättade med en svamp, så blev det först grönt av den och gult, för det färgade av sig. Nu tog jag ett bättre medel och en VIT trasa, så fick dock bara vänta ett tag för att det skulle torka..

 

Jag har moppat golvet till och med.
xD
det luktar äpple i lägenheten!
och har tvättat ALLT
förutom mig xD
pjuh, nu är det svettigt!
Jag har fixat mensfläcken i sängen (som blev grönt sist jag tvättade det) nu tog jag en VIT trasa som inte färgade av sig! xD
så nu är det rent och nybäddat och gott
har haft ugnen öppen med så att tvätten skulle bli torr fortare
det sista är fortfarande inte torrt än..
och för att jag har vart uppe så länge och hållt på idag och är förkyld, så har snytit mig så mkt och är så varm, + ugnen är på på max (och luckan är öppen för stt få ut värmen) så nu blöder jag näseblod med.. TOPPEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0