2 april - Robin K, meeting Caroline, Tattoo studio Epsom Jeremy

Måndag

 

Gary Hallam ringde vid 9 och frågade om jag kunde gå dit och låsa upp för mattcleanern, så jag sprang dit och cyklade hem eftersom jag lämnat cykeln där igår kväll.

 

Robin K skrev till mig idag och önskade mig lite tråkiga saker på facebook, men vi fick pratat lite och förstod att båda faktiskt förändrats till det bättre. Jag gillar inte att erkänna det, men det är sant: Robin hade rätt om mig FÖRR, men nu har vi båda hamnat på egna spår, vilket är najs! :)

Robin kanske inte sagt de finaste orden till mig, men han fick mig ändå att tänka efter. Jag tänkte ärligt talat inte på att inlägget från 6e mars skulle komma upp när man gogglade på hans namn (då jag skrev hans fullständiga namn då, men mest för att komma ihåg själv vad jag pratade om), men såklart.. Jag tar inte bort inlägg, men har rättat till det lite nu hoppas jag. Lite som i verkligheten - saker man säger kan inte raderas, men man kan försöka rätta till dem!

 

Ibland kommer folk tillbaka på samma spår igen. På tal om det, så är inte jag och Camilla på samma spår i livet just nu heller, men vi försöker ständigt och hon kommer nog hit den 17e maj, så det skall bli roligt! Vi funkar SÅ BRA tillsammans när vi väl är med varandra och de här två åren har verkligen satt våran vänskap på spel! Men jag älskar henne, har känt henne sen 3an och jag till fortsätta känna henne, även om vi båda har förändrats så mycket, men hon är min allra bästa vän och jag finns där för henne i vått och i torrt!

 

När jag flyttade till Nykroppa förändrades jag lite, men oj här i England...! Folk hemma skulle inte känt igen mig nu till insidan!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0