19 april - Pappa 52 år, Susan Bell Skype-intervju, gym Freddie

Torsdag

 

Idag vaknade jag 7.40 av klockan och gick upp direkt faktiskt. Visst var jag trött, men tänkte att ne, nu skall jag gå upp, göra lite gröt, så att man ser lite fräshare ut. Tog även en kaffe med lite mjölk för att få igång halsen och huvudet! :)

 

Jag och Susan började prata kl 8 på morgonen (5 på kvällen för henne) och först funkade inte min kamera, så jag startade om datorn. Vi pratade i 40 minuter och jag fick se både Connor (4) och Ethan (2) i camen också.

 

Åkte och handlade lite och sedan stack jag till gymmet. Freddie var där och kom fram till mig när jag sprang. Som tur var kom han precis när jag började, för då hade man inte fått upp så mkt flås och kunde ju fortfarande prata. Han sa att Jez precis hade ringt och han hade frågat honom om det smset jag skrev. (Att Freddie tyckte jag var en idiot typ) men det gör han ju, det VET jag... Eller han gillar inte det jag har gjort och så i alla fall. Freddie sa i alla fall att han inte förstod vad Jez pratade om och att han inte sagt det, så sa jag, ne du sa inte just de orden, men visst menade du det ändå.. Sen gick han.

På slutet sa han ändå att nej darling, jag är verkligen inte sur på dig, 110%!!! Jag bara ne, men kanske 80% säker. Men bra då i alla fall!

Jag körde på riktigt hårt på gymmet! Kände i magen när jag körde crosstrainern på slutet! 163 kcalpå 15 min och 1,2km. När jag sprang i början kom jag nästan 2 km på 13 minuter, minns inte hur många kcal det var, men det är ju ändå inte exakt eftersom jag aldrig skriver in min vikt när jag kör på. Det som är viktigast för mig är att det blir bättre och bättre i alla fall! Det är gött att springa och jag körde uppför sista minuten och ökade farten till 12,5! Kutade, ååååh va gött det var!

Körde mage, bröst och rygg idag igen (som sist) och tog det lugnt i slutstretchen. Körde splitt mer idag med, för det har jag inte gjort på evigheter! Stretchade i 50 minuter och sen frågade jag om Freddie ville ha skjuts, men han sa att han hade en annan som han kunde åka med. Vet inte om han ljög för att slippa åka och prata med mig, eller om det var sant. Hoppas för hans skull att han hde skjuts, för det var mörkt kallt och blött ute på kvällen! Det regnade inte, men hade gjort tidigare under dagen!

 

Jeremy sa att han kunde komma imorgon kväll, men visste inte vilken tid. Han var även lite orolig för mig att jag lar ledsen, för jag sa det om att Freddie nog inte tyckte om mig. Åh, jag känner inget för Jeremy, inte kär lixom.. Han är däremot en sån go kille när vi väl snackar och ses, men åh, det är så svårt att veta till 100%.. Får se! Nu kör jag på att bara ta allt som det kommer, men jag tänker inte falla för honom förräns han visar att han är en bra kille och gillar mig med!

 

Snackade snabbt med Carro på Skype och fick berättat lite kort om bråket, men hon har det så svårt hemma nu och behövde bara gå UT ur huset, så hon skulle träffa en vän. Stackarn!!! Carro, älskar dig och jag finns här för dig!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0