15 april - pappa Abinger church, Ph sjuk

Söndag

 

Idag tog vi lite sovmorgon. Cilla gick upp halv 9, jag en kvart senare, Kristin 10 minuter senare, pappa strax därefter och Philip en liten stund senare. Philip försökte få i sig lite gröt på morgonen och han tog två värktabletter, men han mådde inte alls bra, så han hoppade i sängen igen och kvart i 10 körde pappa ner Kristin och Cilla till stationen och när han kom tillbaka en halvtimme senare, så gick vi till kyrkan. Jag hade planerat ett litet pyssel för barnen (göra en fin mask som man har i ansiktet), men de kom aldrig några barn, så vi gick hem till sjuka Philip

 

 

Smade lite med Freddie för att få ordnat ett möte att snacka lite, men jag kunde bara på dagen sade jag, alternativt tidig kväll. Dock sade han sen han att han inte kunde idag heller och då skickade jag ett bestämt meddelande. 'why drag it out?  ...fine, i don't care anymore to set anything up, it's all on you now if you want to talk, otherwise leave it.'

Han svarade inte på det och vid 8 ringde Kristin och Cilla och sa att de skulle komma om en timme till stationen, så jag skrev ett till sms till Freddie att jag har en timme på mig i dorking, ja eller nej. Han svarade inte på det heller, så jag bryr mig inte längre. Jag ville ju ändå bara träffa honom för att förklara att vi hade ändå inget och att han gärna får föröka glömma det nu ändå och gå vidare, för det gjorde jag!

Han svarade strax innan 9 i alla fall att han ville ses, men han behövde tid, det är bara det, vilket han inte har nu..

 

Tatueringen har kliat en del idag, men inte så farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0