12 april - Madame Tussauds, London strul!

Torsdag

 

Jag hade bara ätit pyttelite havregrynsgröt på morgonen, sen på tåget tog jag lite nötter. och då sa cilla, vad du äter hela tiden. och sen snackade hon om hur många kalorier det var i den hela tiden. Då tappade jag lusten för mat helt. sen åt hon ckoklad och då sa jag 'DET däremot är massa dåliga kalorier' och sen drack hon en kola också och då sa jag vet ni hur många sockerbitar det är i en cola egentligen?
De åt middag på nåt äckligt ställe och jag ville inte ha något, kunde inte tänka heller på vad jag ville ha, så åt inget. De sprang iväg hela tiden också, så vi spenderade mer än halva tiden att leta efter folk bara. jättestörande!
i alla fall så tillslut satte jag och pappa oss på et fik, för jag höll på att svimma och jag ville inte ha nåt att äta, för jag kunde inte tänka bara. jag ville bara sitta ner.
efter en stund började jag faktiskt gråta lite..

sen bad jag pappa köåa en kaffe och med koffeinet i kroppen blev jag helt skakis och bara grät och kunde inte astå. kunde inte prata, kunde inte göra nåt..

Det läskigaste var nog dock att jag faktiskt på ett sätt gillade det. Det var som en drog!
mådde så dåligt så det var skönt!
man kom i ett stadie där man inte kunde tänka, man inte bryr sig heller och man tänker inte att andra finns runt om... Höll på att svimma när jag skulle gå på toaletten. Jag bara skakade, såg suddigt och jag fick sätta mig på huk tillslut när jag väntade i kön.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0