5 sep - Köpte telefon, Inget varmvatten

Måndag

 

Trodde jag skulle till Tony kl 9, så slängde i mig två äggmackor och sprang dit.. ...men det var kl 12 jag skulle komma, så jag gick hem och började rensa lite i datorn och grejjade hemma. Tvättade lite vitt också som jag hängde upp. Vid 12 när jag kom dit var Caroline också där, så Mad, Tony, Caroline och jag gick ut på baksidan och drack te och pratade lite i ungefär en timme och sedan åkte jag och Tony till Dorking och köpte en ny telefon till mig, som var en Vodafonetelefon istället eftersom det var det som jag behövde till simkortet.


Idag funkade inte varmvattnet heller, så jag fick koka upp massa vatten och hälla i badkaret (blev ca 10 cm volym) och snabbtvätta mig.. Vattnet var ljummet när jag äntligen fick hoppat i.. Gjorde kyckling, potatis och sparris i ugnen och till efterrätt blev det russin, en banan och en skvätt naturell yoghurt. Jag lade mig vid halv 10, dödstrött och såg på Green Street Huligans till halv tolv och sedan somnade jag efter en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0