25 sep - Coldharbour church Uganda (Compassion)

Söndag

Gick upp 10 i 9 idag och gjorde havregrynsgröt och åt i lugn och ro. Fy va trött jag var när jag vaknade idag! Tog på mig min nya kofta och klocka, sminkade mig lite lätt och gick ut 5 över halv 10 för att Mad skulle hämta upp mig :)

Vi hämtade även upp en äldre dam som jag inte minns namnet på och åkte till Coldharbours kyrka. Hillary, Liz, Phil, Anna, Claire, Debbie och Mad pratade om Uganda-resan idag igen, fast inte lika långt den här gången och vi sjöng innan och efter. Jag satt med Helen och hennes barn denna gången också. Mary hette damen som bott i Stockholm och hon berättade att det var 70 år sedan som hon bodde där - och ändå kunde hon så bra svenska! Hennes man heter Harry och är jättelik en man från kyrkorådet i Filipstad - där jag bott mitt senaste år.

Jag åkte med Diy och Tim hem och de bjöd in mig imorgon om jag ville komma. Kanske att Anna (?) och hennes barn skulle komma också. :)

 

När jag kom hem vid 12, så gjorde jag lunch, mina hemmagjorda köttbullar i tomatsås och kokade ris - VA LÄNGESEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0