23 sep - Bowling med Young Farmers

Fredag

Idag tog jag en görgo sovmorgon, gick upp halv ett och gjorde lite havregrynsgröt och såg lite på Bonde söker fru. Åh, vad jag älskar och saknar det programmet! :) Såg 'den femte bonden' Rickard och den delen med de fyra utvalda böndernas sexgruppsdate. Det verkar som att det kan bli en rolig och kärleksfull säsong! :) Jag har ju försökt kolla på tex idol på tv4.se, men klippen är bara tillgängliga i Sverige - GÖRDUMT! Så när jag kommer tillbaka till Sverige, så kommer jag inte veta ett skit mer än om Bonde söker fru ;)

 

Sally McCance smsade mig för att försäkra sig om att jag skulle med ikväll - och det skall jag absolut! Inte en chans att jag nekar att gå ut och göra saker, speciellt att träffa nya ungdomar! Det är en grupp som heter Young Farmers, men namner låter tråkigare än vad det är säger Sally! De gör olika saker hela tiden :) Jag tycker inte alls att det låter tråkigt, men japp - min första tanke var att de var små ''bönder'' som skulle lära sig om liger på en farm, men så är det ju inte! :) Det skall bli jätteroligt och jag hoppas att jag kommer klara av att lyfta ett bowlingklot nu med min träningsvärk efter gårdagens pass! Aj för insidan av armarna, brösten, ryggen, insida lår och baksida lår!!

 

Halv fem tog jag en dusch och en halvtimme senare gjorde jag grönsakssoppa på motötter, broccoli och sparris - mums! Snackade även lite mer med Jonas.

Kvart i sju kom Sally, Neil, Frazer och Rosie och hämtade mig och så åkte vi till GUildford och bowlade. Det var svinmånga där, vi hade 11-16 och vi var 6 på varje bana och spelade två rundor. Det tog 3,5 timmar för min bana , för tjejerna som jag spelade sprang runt lite här och där och var inte på plats när det var deras tur, men det var roligt ändå! Första rundan vann jag med 119 poäng och den som kom tvåa hade 85 och resten under.. Andra omgången kom jag tvåa med 99 poäng och vinnaren 100 poäng, så det var väldigt jämt!

Jag fick kramper i magen idag igen och hade jätteont, men nu var det inte som att någon sköt mig, utan nu var det som att någon sprängde mig innombords.. :/ När McCance körde hem mig, så följde Sally med upp och tittade på mina tabletter och sa att hon följer med mig till vårdcentralen imorgon! Senare skickade hon ett sms att hon kan inte hjälpa att mamma lite över mig, för hon hade velat att om hennes dotter var ute i ett främmande land och inte mådde bra, så ville hon att det skulle finnas folk där som tog hand om henne, så jag är jätteglad över det!!! Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, ÅH VAD JAG ÄLSKAR DET HÄR!!!

Kokade vatten med kryddor (=soppa), snackade med Jonas och även några flera på kvällen och vid midnatt satte jag på Little red riding hood. Det var faktiskt en av de bra filmerna som jag har sett! :)

Lade mig 4.30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0