22 sep - Gym

Vaknade kl 11 och tog en dusch, sedan kokade jag ägg och rostade bröd.

14.26 gick jag/sprang till Dorking och var framme 15.46, gick in och hämtade ut mitt gymkort, köpte en banan(fick två till på köpet) och väntade på Will som jag skulle träffa ute vid cyklarna kvart i, men han var inte där, så jag stretchade lite vid bänkarna. Will, Georgina (?) och Kizzy kom strax innan 4 och 5 min senare var jag på gymmet och stretchade lite mer.

Gymmade 1,5 timmar och stretchade ner vid kvart i 6. En kille med svart kort hår och röd liten tuppkam pratade med mig och var impad på min flexibilitet. Han var själv flexibel i hamstrings, men inte så mycket annars. Fick inget namn på honom, men han var väldigt trevlig, 27 år och ville gärna komma ner i spagat! :)

Vid 6 stack jag och Will, hoppade på bussen där hans pappa också satt och en halvtimme senare var jag hemma :) Gjorde köttbullar och pannbiffar med typ 40 % lök i och bloggade lite och mailade lite till med Lars Wissers kompis Jonas Treffenberg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0