15 sep

Torsdag

 

Det var mycket lättare att åka hem idag med, åkte hela vägen till Waterloo med Cornelius och därifrån tog vi skilda tåg och Tony hämtade mig i Dorking och körde hem mig. Då var jag bara hemma och slappade och lagade mat.

Vid 6 gick jag till Tony och så åkte vi till Dorking och handlade mat och jag köpte en till adapt också :)

 

Sedan skrev jag ett Brev från kolonien Isabelle:


Hejsan morsan! Hejsan brorsan!
Här är brev från älsklingsgossan.
Jag har kul på Englandsbygden
Jag bor ensam på garaget i lägenheten.

Stor våning med massa sängar.
Kan ni skicka mera pengar?
För det vore en god gärning
Jag har spenderat bort mycket typ på näring.

Här är roligt vill jag lova
absolut inte svårt att sova
dubbelsäng med massa kuddar
Får jag besök har jag en extra under.

Jag har kvar mina två framtänder
trots att jag stod på händer
när vi lekte ute på ängen
så nu morsan kommer se mig som en ängel.

Här i England har de Pund
och min kompis har en hund
som hon köpt utav en släkting,
eftersom det är en hane kan han ej bli dräktig.

Föreståndaren han är super
han blir aldrig något dyster,
för när jag kom och tog hand om
ungdomarna förra veckan när vi lekte bland dem.

Ute i skogen finns det rådjur,
på landsbygden finns det smådjur
och min bäste kompis Seb
han har en liten nyckelpigedräkt.

Vänner, jag får flera,
Ja nu vet jag inge mera
Kram och kyss och hjärtligt tack sen,
men nu ska jag slagga här i lägenheten!


http://www.youtube.com/watch?v=NaPNqjD5rKM

 

Kl 9 gick jag ut till ängen där Seb, Will, Frazer och en kille som hette Calen var. Jag gav Seb hans födelsedagspresent som jag hade köpt igår (Nyckelpigedräkten) och ett kort där jag skrev hela svenska födelsedagssången med alla verserna - fast jag översatte det till Engelska :) Abi kom ut 9.40 och fem minuter senare gick vi hem :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0