7 sep - cyklade till Dorking t/r + gym + promenad med Y.F

Fredag

 

Vaknade vid 12 idag och gjorde havregrynsgröt till frukost och klädde på mig.

Hämtade låset

14: Gick till dagiset, men det stängde 12.15

 

14.30 cyklade till Dorking

15.30: gymmade

17: köpte en äggmacka och två bananer

17.30: cyklade tillbaka

18.30: hem, åt kokta ägg och sallad

19.25: Emily hämtade mig för attköra till Young Farmers. Vi gick en promenad på 45 min och var i hallen sista halvtimmen och tjötade och de lekte farmers (typ som familjen Andersson som springer runt varandra när berättaren säger deras namn).

21.15 kom jag hem, urtrött!! Lade mig nästan med en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0