5 sep - Messy church Dorking

Onsdag

 

Vaknade 8.10 idag, kokade ägg, klädde på mig och slängde i mig ett ägg och en macka och stack till kyrkan för St James' café.

Suie (?), Betty/Becky (?), Sarah, Emma, den stora damen, minns inte hennes namn, och några fler var där. Helen och en dagisfröken kom med några barn från dagiset en stund också. Emma grät lite förut, för hennes 15-åriga son och hans 16 åriga flickvän väntar barn de närmsta dagarna.. Så nästan allt prat handlade om barn idag, istället för mobiltelefoner.. Självklart blev det lite om det också, annars vore det ju inte St James café ;)

 

När jag kom hem tvättade jag min spegel som jag köpte på marknaden för ett tag sen och tog upp den på övervåningen. Fortsatte att städa byrån och vek och hängde in kläder i garderoben. Vid ett gjorde jag morot- och broccolimos till lunch och sedan gick jag till dagiset för att visa upp belastningsregistret så att jag skall kunna jobba lite där också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0