4 okt - Babysitting Felix

Tisdag

Vaknade vid ... idag, skyndade mig upp

 

Pot's in the church

 

Jane Newberry

 

Babysitting Felix som hade feber. Jag fick £10 av Emma, hon tog mig hem vid 3

 

Home for 1,5 hour

 

Tony and Mad vid 5 - träffade deras ena dotter (...?...) lärare för 6 åringar

 

Hem för en halvtimme - Tony's igen och P.C.C meeting till 21.30, kom hem 22 för Jane R tog hem mig och vi pratade, spec om hennes mamma som har cancer och är 85 år och bor i Wales och vill att Jane skall flytta dit, men det kan hon inte, för hon har sitt liv här i England! Hon flyttade från Wales när hon var 11 och sattes i en skola i England. I tånåren stack hon till Italien och sedan tillbaka till England för att åka en gång till till Italien och sedan tillbaka till England där hon träffade sin man Richard som hon gifte sig med och allt detta hände i hennes tonår! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0