26 okt - Övningskörning + Thorpe park med full tonåring på vägen hem...

Onsdag

 

Skype med Cilla i mer än en timme. Vi pratade mest om min mage och hon trodde att det kanske kunde vara magkatarr istället, så jag skall höra med läkaren om vad han tror.

 

Det spöregnade och haglade hela dagen ända tills Tony hämtade mig för lite övningskörning kl 2. Öningskörde på belmont ca 5 min. Det gick bra, men det kändes lite konstigt att växla med vänster hand.

 

Det är ju skollov hela veckan, så idag tog vi med ungdomarna till Thorpe Park (Engelskt Liseberg) med massa roliga rollercoasters! En med 90 graders backe (köade 1,5 timme), en med 10 loopar (köade ca 45 min), en som var som nyckelpigan (bara för att det inte var någon kö) och fanns massa mer, men vi hann bara dem, plus att vi åkte en som var som Spinnrock (köade nästan inget alls) och en mini kållerado (köade inget alls)..

 

På vägen hem, så var en av ungdomarna (Hannah) jättefull och jag hade sett henne dricka lite vodka som hennes pojkvän Jack hade tagit med sig, men trodde aldrig att hon skulle dricka så mycket så att hon blev full! Vem dricker när man åker rollercoasters, det förstår jag inte.. Hon är 17 år och han likaså tror jag. Jag gav henne min vattenflaska som hon drack ganska fort.. När vi skulle gå av bussen, så hade hon däckat och Jack försökte bära ut henne och sa till mamman att hon var så trött och hade somnat, men hon ramlade på sätet och då förstod mamman...

 

Skickade meddelande till ungdomarna om att de kunde prata med mig när som om de behövde! Chattade lite med Will om det med och hur Hannah mådde. De hade fått henne och spy och vid ett svara Caroline på mitt sms och sa att Hannah hade somnat och tackade för min omtanke att fråga hur det var med henne..

Det känns jättebra nu med dem och vi har fått en bättre relation. Vi hade rolig och jag hoppas att de känner ett förtroende för mig och kan prata med mig om det är någonting! :)

 

Såg på Svanprinsessan vid ett (inte Disney, men en klassiker ändå). När jag gick på snäckan (fritids på Lerlyckeskolan när jag var 6-8 år), så kallade min fröken (Helen) mig för Odett-Deodett. La mig ordentligt vid halv tre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0