22 okt - Morning prayer + Crew lunch + mysdag

Lördag

 

Gick upp 9.20 idag och slängde i mig lite gröt och en banan och stack till morgonbönen.

De bad för allt som skulle komma och Hillary bad för mig som har haft så ont - att läkarna skall hitta något och kunna hjälpa mig :) Det

 

morot, vatten m vitvinsvinäger lunch m ungdomarna (jag åt några gurk och tomatbitar). Seb, Lucy, Aimee och Rosie vad de enda som var där, men det var trevligt ändå!

 

13.30 hem havregrynsgröt

16. soppa Aladdin början, men gick över till A goofy movie i stället,

O.C (2 avsnitt) för att ge det en chans, men det var så dåligt! Då alla pratade om det (Speciells Elin Williander och Lillis (Linnéa) Öster på Fenestra, så vet jag att Melissa dör senare. Sen passar ändå inte tiderna mig, för de sänds från 10 på helgerna och jag jobbar ju då så :)

Eragon på TV + Aladdin i pauserna. Såg klart Aladdin efter Eragon. Jag gillade aldrig Aladdin när jag var liten, men jag tyckte att den var bättre nu, speciellt när jag förstod alla sångerna och inte bara försökte sjunga det jag trodde att de sjöng..

 

Mailade till Marika

 

Tog en dusch vid 23.30 och fixade sprickor på min franska manikyr och somnade till Pocahontas. Blir verkligen mycket diskey nu! :) Igår började jag att ladda ner TV-serien Beauty and the Beast, den verkliga alltså. Har aldrig sett dem, men skall ge det en chans :) Min bror Vincent fick sitt namn efter Odjuret och jag fick sjönheten Belle. Jag vet att mamma inte menade att han såg ut som ett odjur, men hon älskade den TV-serien när hon var ung!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0