21 okt - Body Condition med Helen

Fredag

 

Vaknade vid 8 idag på min lediga dag, men skulle på Body Condition med Helen, så gjorde havregrynsgröt och försökte hitta Cha Cha slide (inte orginalet, utan en annan version) och jag har letat två dagar innan, men så idag hittade jag den på tredje försöket! :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=MGjo56v6kyE&feature=related

 

Donna

Helen

 

Hälsade på en tjej som hette Lauren Dawes som satt brevid Ryan Smith (Amandas son och Lukes yngre broder), så sa Ryan att jag hälsade på henne, men inte honom, så sa jag att jag hade väl hälsat på honom förut, men gjorde det nu igen. Isabelle sa jag och sa Ryan, så sa jag 'jag vet'. Fast för att varaärlig, så lärde jag mig hans namn bara några minuter innan då jag hörde någon ropa på honom.. :$ Men man får snika sig lite ibland ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0