19 okt - SJ's + cycling to Dorking gym

Onsdag

 

Idag vaknade jag av mig själv vid halv 8, för jag var så kissenödig, men jag var så grymt trött, så gick tillbaka till sängen. Vaknade sedan 20 över 8 av väckarklockan, men jag orkade inte gå upp. Snosade lite och halv gick jag upp och gjorde lite havregrynsgröt och klädde på mig, tog en morot och stack till SJ's. Bad om ursäkt att jag var sen, men det gjorde inget sa dem, de var bara glada över att jag mår bättre nu. Jag hade så mycket att göra igår, så kom inte i säng förräns vid 12 och natten innan hade jag inte sovit så mycket och gråt på det gör att ögonen svider!

 

Idag var det ända gången som jag kände att det var roligt på SJ's. Jag var mer säker på saker, inte för att jag pratade så mycket, men jag satt med och lyssnade på de andra och serverade kaffe och croassanter. Mammorna är mycket trevligare nu och avslappnade med mig - och jag är också mer avslappnad!

Det blev mycket prat om hur jag mådde och vad som hände på sjukhuset igår natt. Fyra barn från dagiset kom till kyrkan idag också med Melissa och Sarah.

Emma varklädd som Cruella De Vil, förde skulle göra något med barnen.. Var lite roligt. Diskade och städade vid 10 och det gick jättefort idag. Kl 11 skulle det vara begravning för en 6-åring. Hon hade en hjärnskada och skulle inte ens leva i år, men hon klarade sig i 6 hela år - vilket är fantastiskt! De blåste upp heliumballonger som alla skulle få för att släppa henne fri efter begravningen. Jag stannade inte, utan gick hem istället. Jag klarar inte av begravningar och kände att det skulle vara respektlöst att gråta när jag inte ens kände henne. Det är deras begravning och de skall gråta för att de kände henne och tyckte om henne och saknar henne.

 

Extanderade min Disneylista och sedan tittade jag på lite youtubeklipp, bland annat:



Eller som detta.. 

Vid halv två gjorde jag spagettisoppa och satt lite vid datorn och kollade på massa klipp.

Halv 4 cyklade jag till Dorking gym och tyckte att jag var ganska långsam idag, men det tog faktiskt 25 min, så 5 min kortare än sist.

Ingen Cris, rödtott, eller annan hottie på gymmet idag.. Endast en tjej som jobbade där som sa att jag var så vig så det gjorde ont i henne. Så vig tycker jag inte att jag är faktiskt..

Gymmade till halv 6, stretchade ganska mycket, men det var massa klumpar i benen som var i vägen. Jag tror det kallas muskler. Det tog stopp när jag stretchade.. Var vigare i ryggen, kanske för att jag inte har tränat svanken som benen..

När jag kom ut från gymmet, så spöregnade det och solen var på väg ner, så jag gick till Saintsbury's och köpte en klase bananer och snickers faktiskt och tog bussen hem. När jag skulle ta ut pengar, så tryckte jag på £10, men ingen kom ut, så jag hoppas att det inte drogs! Gick till en annan där jag tog ut £50 istället, mitt huvud kopplade inte att det blev 500. Tänkte att det blev 50 kr - attans! Aja, nu har jag lite cash :)

 

När jag kom hem gjorde jag två mackor med spenatblad och ägg, supergott! :) Såg slutet på teenagers mom 2,  sedan såg jag 10 years younger, en kvinna som var 35, men som såg ut som 56 och efter makeovern såg hon ut som 40 tyckte jag. Såg även tre undercover prinsar som skulle hitta kärleken, men missade slutet.

Lade mig i sängen vid 10 och tittade på Bonde söker fru, både 'den femte bonden' Richard och de andra fyra. Man visste inte alls vilka de skulle välja, nä jag vart riktigt förvånad faktiskt!

Jag har kissat varannan timme hela dagen idag, faktiskt de senaste dagarna. Jag har visserligen druckit mycket vatten, man dricker te här och jag äter mycket soppa med mycket vatten och när jag tränar, så dricker jag väl mer vatten, så det är ju bara bra! Det har kännts riktigt skönt idag, men hade lite ont i svanken när jag satt i sängen faktiskt, hoppas att det går över imorgon! ...Säkerligen inte... Jag kommer nog ha ont i hela kroppen imorgon och om inte det, så lär jag ha det efter promenaden/joggingen till Dorking imorgon bitti för att hämta cykeln som jag lämnade utanför gymmet.

HOPPAS ATT DEN ÄR KVAR, annars vet jag inte vad jag gör! :O

 

Somnade till Mulan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0