17 okt - Belmont singing, meeting, Alpha Coldharbour

Måndag

 

Oj va trött jag var idag! Gick upp 9.35 och Sam skulle ju hämta mig 9.45

 

På mötet idag, så var det bara jag, Tony och Caroline. Jag sa att jag behöver en dag ledigt, för min torsdag skulle falla nu när jag skulle börja jobba på skolan också, så Tony sa att då kan jag skippa SJ's café och få onsdagen ledig istället.

Försökte koreografera lite på cheerleadingdansen till Young Farmers när jag kom hem.

 

På en skala 1-10, så låg den smärtan på 10! (Skulle säga 11 egentligen, men 11 är man död på...) Det bästa med smärta är att man vet att man inte är död än ;)

Fy vad mina ögon gjorde ont av all gråt! Höll på att slockna vid tre, men så kom en ung kille och hämtade mig för att göra en röntgen på magen. Första funkade inte, så vi fick gå till ett annat rum.

Kom hem från sjukhuset strax efter fyra och gjorde ½dl havregryndgröt med cocos och russin för jag var så hungrig!  Lade mig 20 min senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0