15 okt - Ytraining Guildford (Self-harm)

Lördag

 

Vaknade 8.30 idag, kokade ägg, duschade, åt två äggmackor med spenat och gjorde en sallad på spenat, gurka och tomat för att ta med mig till föreläsningen i Guildford idag. Caroline kom 9.20 och hämtade mig, så åkte vi till en skola där. David som jag träffade på Messy Cathedral för två veckor sedan var speaker där. Han var faktiskt ganska rolig!

 

Det började med en liten andakt och sedan kom Rachel Walce upp. Hon talade om Self-esteem och sedan gick jag och Caroline på hennes workshop om Self-harm.

För att vara ärlig, så läste jag nog inte informationen så bra när jag fick det och jag tänkte att det var själv harmoni, men det var ju självskada - ganska raka motsatsen! Det fick igång mig med några tunga frågor.. Skall inte säga personerna här, men jag undrar varför de tror att de gjorde det och om det kändes bra under och efter de hade gjort det. Fortsätter dem, eller hur går det nu? Jag står båda nära, men jag har aldrig pratat med dem om detta, för jag vet att man inte skall be dem att sluta till exempel.

Åt min sallad till lunch och sen gick vi runt och kollade på saker. Jag köpte två chockrosa stressbollar för att träna underarmarna på när man bara sitter ändå :)



Det slutade med en andakt som egentligen skulle vara en kvart, men de gick till och med över tiden. Det skulle slutat tre, men det slutade 20 över, så då åkte jag och Caroline till Guildford. Väl där träffade vi hennes man Dave och hennes dotter Hannah.

Jag behövde köpa lite presenter, så jag stack iväg på egen hand, hittade massa nya affärer när jag gick upp för en backe.. Dock inga som jag gillade. På vägen tillbaka, så fick jag ett kort om en ny tatueringsstudio, så den får jag kolla på någon dag :) Hittade H&M och där köpte jag en dubbelsminkborste, en svart baskjol och två pack med 5 armband som presenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0