8 nov - Jane babysing + Babysitting Emmas barn + dorking gym Andy

Tisdag

 

Började dagen med försovning.. 9.30 vaknade jag och sprang upp och fixade till mig. Slängde i mig lite havregrynsgröt och satte mig i bilen 5 i 10. Kom till Jane 7 över och de hade precis börjat, så det gjorde inget. Plus att det var bara Elissa+Lisa, Felix + Emma, Marcus+(mamma?) och Isabelle+(mamma?). Japp, Lisas barn heter Elissa och inte Melissa :) Jag fick hålla ett öga på Isabelle några gånger när hennes mamma gick ut för att fixa mat och förbereda för att byta blöja och ge sig iväg, men det var bara mysigt!

Jag hjälpte till att städa på slutet och sedan åkte jag till Emma.

 

Pratade med Angela om I och Å och Cassy - att inte ge dem äpplen!

felix sov hela tiden, jag tog två mackor med en skinkskiva

Eve och Alma kom hem samtidigt vid 12.40.

vi pysslade nästan hela tiden

 

tot's prays planering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0