7 nov - körde till Belmont + 1:a gången på dagiset + färgade håret mörkblont

Måndag

Färgade håret när jag vaknade kvar i 9, diskade och städade lite. Ända skillnaden mot innan var egentligen att man kunde se en aning brund i det mörkgråa.. Men också lila och grönt :|

 

One Piece för att dölja och körde bil till Belmont (kom 5 min sent)..

hem städade + lagade mat

Jag lagade lunch till mig och Caroline och vi hade mötet hos mig idag.. läste igenom policyn för skolan, vilket tog mesta tiden.

 

Nursery

Eve, Casper, Luke, Charlie + (hans tvilling), Anna, Freddie (de jag minns nu)

 

Hällde olivolja (oljan från olivburken) i håret för att få håret lite fetare. Lade sedan i lite av hårfärgen jag köpte i London på volontärkursen för att byta ut det mörkgråa mot ljusbrunt - och vad glad jag blev när jag tittade mig i spegeln! Man kunde se skillnaden mycket bättre! Fanns inget kallvatten, så fick duscha ur det i iskallt och sen gick jag ner till Emma igen och så hjälpte hon mig med det. koden är 2908. Det vill jag inte glömma igen! :)

 

Teen mom 2 (sista delen) idag, så den var 1h 40 lång. De satt i studion och pratade idag om hur allt har varit och hur saker har rett ut sig - eller inte rett ut sig..

 

Började titta på Harry Potter 1, men She's the man kom på TV:n, så blev bara Potter i pausen. Såg klart de 5min på Goal 3 också som jag somnade på igår kväll.. Den var inte dålig, men precis som de andra hade skrivit om filmen, så hade den ingenting med Santi att göra egentligen! :( Han var bara med några scener.. Man ville ju veta vad som hände med hans unge, men istället handlade det om hans teammate som fick reda på att han har en dotter och den andra killen som var så elak i 2an som dör i den här filmen precis när han har hittat kvinnan i sitt liv som han skall förlova sig med och filmen slutar också med att England förlorar i deras viktigaste match.. :/ DÅ tar pappan av sig tröjan och under har han ett linne på sig där det står R.I.P Charlie..

Det fanns lite kvar i färgflaskan, så jag slängde på lite till i topparna där det var som mörkast och hade i det i ca 15-20 minuter och efter den duschen började det gå mot vad jag ville ha från början.. ljusbrunt/mörkblont! YES! :D

Lämnade min mobil hemma idag efter mötet med Caroline, har faktiskt inte använt den någonting idag förutom som väckarklocka!

 

12am - gick till sängs och somnade till Harry Potter 1 (+ snackade med Danny lite).

 

Vilket påstående stämmer INTE?

1. I don't like flowers.
2. I love cats so much that I'd choose a cat before a man.
3. Some people were born to be lawyers, chefs, firemens.. I was born to be a mother.
4. I always end up injured.
5. I always get what I want in the end.
6. I always say what I think about people!


Svaret är nr 4. I often end up injured, but not always! ;D

 

Btw, jag var lite snurrig.. filmen Goal slutade inte alls så.. Det slutade med att pappan gifte sig med dotterns mamma och han friade med sin döda kompis förlovningsring som han hade fått. Santi höll ett tal, men brast i gråt för att sin vän inte kunde närvara, men en annan sa då att han var en skitunge som förlorade matchen, men den mest tursamma skitungen för att han fick världens underbaraste pris ändå. :) <3

 

1 am - Sleep tight, have a wet night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0