6 nov - Abinger church + köra till Dorking med Dave + färgade håret (grått)

Söndag

 

Vaknade först halv 8, men såg vad lkockan var och vädret var inte så lockande.. Grått och fuktigt. Gick istället upp 9.25 idag (5 minuter innan väckarklockan) och gjorde te och havregrynsgröt. Satte på TV:n för att se om det kom något intressant, men det var det inte som vanligt. Detta är därför jag inte har tittat på TV förut! Däremot var min favoritlåt där... Professor Green feat. Emeli Sande - Read all about it!

 

 

 

Mailade mamma och sade att jag kunde göra slingor på henne när hon kom hit om hon tog med sig en mössa och en petare, för jag har färg här :) Hon har frågat flera gånger hemma om jag har kunnat göra det på henne, men jag har aldrig orkat, men så mycket som hon har gjort för mig, så skall jag självklart göra det för henne! Hon behöver få sitta ner och slappna av lite också! :)

 

2.30 mötte jag Caroline på vägen och vi gick och hämtade Tonys gröna bil.

Vilken känska det var att köra!! :D

 

När jag kom hem kläckte jag två ägg i håret och hade det i i ca en halvtimme, men sedan läste jag att man endast skulle ha gulan, för att vitan gör det tort.. och det märkte jag! Krulligt och torrt och var svårt att borsta ur, men det gick tillslut.. Slängde i lite brun färg för att göra det lite mörkare blont/ljusbrunt och slängde in två tvättar.

När jag tvättade ut färgen var jag inte riktigt nöjd, så jag lade i lite till och även lite på ögonbrynen och när jag tvättade bort det, så var det jättemörkt.. Sedan när det torkade, så såg jag det hemska... :| DET VAR GRÅTT!!! :|

 

Strax innan 10, så gick jag till Tony och hämtade bilen. Först gick det inte att vrida runt nyckeln, men då kom jag på att rattlåset nog var på, så då startade den sedan ;)

 

Tankade ner lite filmer igår, men väntar fortfarande på de 6 första Harry Potter-filmerna! De borde vara klara när jag vaknar imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0