5 nov -

Lördag

 

Ingen morningprayer idag, eftersom Tony och Mad är borta och Hillary hade annat planerat, men ställde ändå klockan - fast en aning senare.. Gick upp vid 10 och diskade. Tänkte gymma vid 12, så kokade spaghettisoppa till frukost, men jag var så himla trött och hostade och var snorig, så insåg att det blir ingen träning idag.. :/

Tittade på Flight of the Phoenix på tv. Det var om några som störtade med sitt plan i öknen och byggde om ena motorn med vingen till ett nytt plan och kom hem tillslut :) Det var bara tre som dödades.

 

Såg slutet på filmen Paul (en liten alien) och den var slut vid ett och DÅ bestämde jag mig att nä.. bäst att vänta lite till.. Får köra på med boken idag istället och bara ta det lugnt :)

 

Blev musikvideos på TV:n idag, kom inget annat! :O Mycket gamla låtar, men några nya också.

 

Kände lite hemlängtan till Sverige idag.. Det är verkligen ett bra land och jag saknar mina vänner! Typ idag skulle jag verkligen vilja ha en vän att bara umgås med en sån här tråkig dag! Jag vill kunna gå ut på helgen och partaya och ha myskvällar med vänner :) Känner mig lite isolerad också för att jag inte kan ta mig överallt som jag vill.. Imorgon skall jag köra in till Dorking med Dave (Carolines man) och handla, så beroende på hur det går, så kan jag ju ta Tonys gröna bil sedan, men det är ju också så att jag måste betala bensinen och det är ju inte gratis.. Jag vet inte vad det kostar per liter, men det är ju inte så billigt i Sverige, så..

Jag ville bara hem när jag var så sjuk här och jag kan inte öppna ett bankkonto här och jag vill gå till tandläkaren och fixa mina tänder, men måste vänta tills jag kommer till Sverige för det.. Allt är så mycket lättare hemma, men får se detta som ett test :) Inte som ett Saw-test som är på liv och död, men som ett test att se vad jag klarar även när det är svårt..

 

Igår såg jag något program (dangerous art) med en farlig spindel i Australien, rödstjärt eller vad den nu hette.. De gjorde art av det på sitt sätt.. Hur som helst, det påminde mig om alla farliga djur i Australien och jag tänkte på om jag verkligen vill flytta dit.. Det kanske räcker med Florida eller Miami... ;) (Eller ligger Miami o Florida kanske? Ingen aning (A) Vet inte vad det finns för djur där, men det låter inte så farligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0