4 nov - Westcott läkare + Westcott bonfire+fireworks med Y.F

fredag

 

8.30. 9.20 läkaren, Caroline hämtade mig 5 över 9. Fick tabletter mot magkatarr för att se om de hjälper, så jag tog en när jag kom hem och satte på Casanova med Heath Ledger. Åt kakor till den och fick göront i magen! Känner att mensen är på G, för annars hade jag inte vart så sugen på kakorna! Nu när jag har varit så sjuk också, så har jag inte kunnat träna på gymmet, eller inte för att jag har varit hemma så mycket heller det senaste, eftersom jag varit i London, men ändå :)

 

Började göra kyrkopysselboken med.

 

Kokade ris med krossade tomater - slängde i mig det, sminkade mig, tog på mig min One Piece och stack ut. Sally hämtade mig vid 7 och så åkte vi till Westcott med Young Farmers och kollade på fyverkerier och en stor brasa.

Jag lärde mig Sam's namn (en liten göörgullig tjock pojke) och han blev jätteglad och förvånad över att jag kunde hand namn. Han var 8 år.

Kom hem och chattade lite med Danny och tog ett skönt bad! Lade mig i sängen strax innan tolv och fortsatte att se filmen Paul.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0