3 nov - slappisdag!

Torsdag

 

Hade ställt klockan på 11, men vaknade kl 13 av mig själv.. Hörde inte alls klockradion. Det var grått och regnigt ute och redan kl 5 var det svart på himlen.. 5 PÅ DAGEN??!! :O Detta betyder att jag får skita i att tänka på att vara där  på sena eftermiddagar när folk slutat jobbet och åka dit efter lunch istället, så att jag är hemma innan 5! Det förståss - om jag inte jobbar!

 

Blev Batman - The dark knight idag. Heath Ledger spelar jokern, så :) Tog i stort sett hela dagen att se klart den, för saker kom emellan hela tiden! Den tog slut kvart över 1 på natten :) Blev lite middag, teen mom 2, pratade med Danny Windley på facebook och msn och lite annat emellan. (Danny från 'flirtbox'. Han bor dock mååånga mil upp i London, Kingston Uppon Hill närmare bestämt..)

 

Käkade Strepsils och värmde vetekudden ett antal gånger och satte på nacken under dagen. Det var grått och svart och regnigt idag, till och med lite åskigt, eller om det bara var en stak blåst...

På kvällen kom magvärken igen, så jag tog två tabletter som jag fick av läkarna på Guildfords sjukhus. De hjälpte inte, borde kanske tagit det pulvret också, men det är äckligt och orkade inte göra det.. Skall till läkaren imorgon vid 9-tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0