29 nov - Babysinging Jane, Physiotherapy, Gym, Städ

När jag vaknade idag städade jag toaletten grundligt och handfatet.

Kom till Jane 5 minuter i 10 och då visade hon lite information om en affish som jag skulle göra inför den sista gången. (Gjorde det när jag kom hem från gymmet)

Marcus tog sina första steg själv idag! Ingen barnvakt - Emma och Carlis var i New Yourk, så Emmas föräldrar tog hand om alla tre i 5 dagar.

 

Physiotherapy (Sjukgymnastik)

 

Gym 14.30-18.00
Ingen Freddie, men Andy frågade ut mig idag igen. Jag känner mig jättetaskig, men sade nej (till mat i alla fall). Jag vill inte ut och äta, då blir det la som en date?

 

Skulle börja plocka ihop allt vid 8, men så tänkte jag att jag sätter upp julstjärnorna som jag gjorde för ett tag sedan och så var de så tråkiga, så jag satte på lite glittrigt papper och sedan kom jag på grej efter grej.

 

Tog en clementin vid 1 för att få lite energi och hängde upp skalet på gardinstången för att få lite jullukt. Hoppas jag kommer ihåg att ta ner det imorgon bara innan gästerna kommer!

 

Lade mig strax innan 3. Nu är det bara dammsuga mattan, köket och mitt sovrum, samt att vika och sortera tvätten :) Vilken julstämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0