28 nov - Belmont, möte, städ, gym, alpha

Måndag

 

Vaknade kvart i 9 (lite tidigare för en gångs skull). Ville egentligen inte upp, men efter 5 minuter kunde jag inte hålla mig längre, för jag var så kissenödig, så jag gick upp. Gjorde gröt på julvis, klädde på mig och kollade mailen snabbt. Fick en vinterkänsla från Filipstad ett år tillbaka och speciellt kände jag av Maria Karlsson i den tanken! :)

Plattade 'tofshåret' och täckte ansiktet lite, men inget smink annars. Kände för en fräshdag idag bara :) Sedan åkte jag till Belmont!

 

Bbbrrrrrrr va kallt det var i lägenheten imorse och även i Belmont!! Det var lilla Anabelles födelsedag idag (3 år), så de tog med sig en liten chokladplåt, så alla fick en liten bit. Jag gjorde magic music tree i andra gruppen och det tyckte Sam var bättre när jag gjorde det! Annes barn Johnathan var sjuk, så Debbie från Coldharbour kom och spelade istället. Hon var görduktig! Det var lite skillnad på vissa saker, men det var nästan bara positivt.

Tiden gick jättefort idag och jag ville nästan inte därifrån, men åkte hem 11.15 efter att vi plockat ihop alla grejjer. Gjorde lite spaghettisoppa (på fullkornspasta) när jag kom hem för att få energi till gymmet i eftermiddag och kvart över 12 tog jag en morot och cyklade jag till Tony för att ha möte med han och Caroline.

 

På vägen hem nursery Melissa 1.45 och meddelade än en gång om torsdag. glömde dock att jag inte kommer denna.

smsade inbjudan om kaffe på onsdag

bord kyrkan

Tog lite havregrynsgröt vid 2 när jag kom hem. Fixade till mig och strax efter 3 åkte jag till gymmet. Hade vitt tight linne som överst idag (med mina avarta underplagg), men oj vilken skillnad det var ändå! ;) YAY!

Gjorde en shake innan jag stack. Känns lite pirrigt ifall han är där, men ändå inte så mycket, för det känns som att han inte kommer va där ändå.. Pirrigt på ett konstigt sätt, bara kul att träffa folk menar jag. Känns som att jag är strandsatt på en öde ö och så är det första människan jag ser xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0