26 nov - storstädning

Lördag

 

Gick upp kvart över 9 idag och hade fått två sms av Tony - ett som sade att det inte skulle vara någon morningprayer idag och det andra var om han kunde ta bilen 9.45, men detvar helt ok!

Jag tog en dusch och gjorde havregrynsgröt med fiberpinnar, kokos, russin, linfrön, kanel och banan. Klädde sedan på mig mjukiskläder (inga rena, för det är ganska skitit hemma just nu, så jag slänger in de i tvätten efter tänkte jag). Jag slängde in sovlakanen i tvätten och hängde upp tecket på gardinstången för att sova i fräsha lakan inatt! Torkade av lite döda (+ en levande) kryp utanför fönstret för att det inte skulle blåsa in på tecket. Dammsög noggrant nere i hallen och i städskrubben och gick upp och åt resten av havregrynsgröten som jag inte åt på morgonen. Vid 11 smsade Tony mig om att han inte behövde bilen nu, utan skulle höra av sig senare. Hoppas bara att han inte behöver den när jag skall till gymmet! :( Måste handla lite mat idag också. Tonfisk och bröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0