23 nov - SJ's extended, Möte och Dorking Gym FREDDIE

Onsdag

 

Aj vad jag hade ont i kroppen när jag vaknade 8.45..!

Gick till SJ's café och det var extended, så några tanter och två gubbar kom sedan också fram till 12. Sedan gick jag, Caroline och Tony hem till honom och hade ett möte på lite merän en timme. Vi har inte haft det på ett tag nu, så det behövdes! Jag fick några barnbiblar också och vi pratade om banken, telefonen, internetet, bensinen (att jag skall skriva upp hur många miles jag kör för jobbet och då få 45p/mile tillbaka).

Nu har vi nog lyckats få igång ett veckosystem för mig också med jobbet och jag har äntligen fått in två dagar ledigt :) Fredagar och Lördagar blir det, förutom att jag har Young Farmers på fredagar, men det var tydligen tänkt som frivilligt.. och några gånger kommer vi ju ha lunch med ungdomarna på lördagar, så då blir det lite där också, men det gör inget, för jag jobbar ändå inte så mycket på söndagarna! Det är ju bara kyrkan på förmiddagen.

 

Vid fem började jag fixa mig. Nopprade armhålorna, fixade håret, sminkade mig,borstade tänderna. Hade jätteont i magen, dels av att jag åt för mycket och dels för att jag kände mig nervös. Jag är så excited att gå dit och träna, så är helt skakis! :) Efter några ombyten, så var jag klar 10 över 6. Rostade en macka att äta på vägen, fyllde på vattenflaskan, tog en gurkbit för extra energi och två morötter och en banan att äta efter :) Taggad på crosstrainern nu!! :)

 

Gymmet:

Körde 20 min, hårt och försökte plugga på mineraler och vitaminer också. Körde styrka på maskinerna och avslutade med crosstrainern en kvart och tog en timmes stretching på slutet.

 

23.20 pratade jag med Shannon om vad som hände på gymmet efter ungefär halva tiden:

Omg, jag kan inte sluta le
Jag har typ aldrig vart så glad förut. Eller jo, det har jag säkert, men inte uppskattat det som nu.

En kille på gymmet.... 
Vi har kollat på varandra i några veckor, men inte mer. han jobbar där..
men så idag när han bytte vattengrejjen och kom precs tillbaka när jag skulle fylla på vattnet, så sa han:

-Hi Love, how are you?
- Fine thanks! How are you?
-Yeah fine! So what's your name?
-Isabelle
- Oh, that's a lovely name!
- Haha, what's yours?

(han visade då sin bricka och sa Freddie och gick in till båset igen och jag fortsatte träna
MED ETT STORT LEENDE haha
sen på slutet när jag stretchade, så gick han och en annan till tv:n som visade en fotbollsmatch och så skrek han NOOOOO och då kunde jag inte hålla mig, så utbrast i skratt xD och då log han med.. sen när jag gick hem, så vinkade han med hela armen haha
kollade in varandra under 3,5 timmar när jag var där

Jag var inte attraherad av honom i början, för det fanns två snygga killar på gymmet. men en av dem slutade komma (han som ändå skall flytta till Australien) och den andra jobbar där, men jag tycker inte han är attraktiv. han är snygg, men för smal..

En kille som heter Andy som gymmar där 3 gånger i veckan och är vig brukar jag stretcha med och ibland även träna med nu på sistone.. han frågade ut mig på lördag och jag sade att det vore roligt, men jag kan inte.. men det är ju bara att byta dag Men han är bara go som kompis

 

När man bodde i Sverige, så var det så lätt att prata med sina vänner och gå ut och träffa dem och åka på roadtrips, men här har jag verkligen lärt mig att uppskatta minsta lilla!! :)

Tex som några gånger då jag inte har haft varmvatten.. VARJE gång jag duschar eller tvättar händerna, så blir jag lika glad om det kommer varmt vatten och jag försöker att inte slösa på det också, så diskar nästan alltid i kallt och gör det snabbt. På tal om att inte slösa, så håller jag hårt i mina pengar också, för baskursen nästa höst kanske.. :)

 

Sängen kl 12, somnade ca en halvtimme senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0