22 nov- Babysång Coldh, Babysitting Felix, Eve och Alma, gym

Tisdag

 

Behövde ladda mobilen över natten, så den ringde vid 9 på morgonen i storrummet. Tog en dusch och kokare två ägg samtidigt och rostade två mackor och lade de i en påse så att jag kunde äta på vägen till Coldharbour. Packade även träningsväskan ifall jag skulle stanna längre idag med Alma (och det gjorde jag också, men mer om det snart)

 

Willow (blond smal mamma - även mamma till Jack på Belmont måndagsgruppen), Max (mörk mamma), Marcus (rödhårig mamma), Felix (Emma), Ben + Elliot (mörk smal mamma som tydligen kan sjunga och älskar musikaler och opera mest).

 

Babysitting

Tonfisk, majs, macka, te, plugga lite vitaminer och mineraler och försökte göra en tallriksmodell för mig)

Stannade med Alma och Eve och Felix tills Carlos kom hem.

Felix var väldigt hostig på slutet, så hoppas VERKLIGEN att jag inte fått något nu.


Gym

Tog motorvägen till gymmet. 60miles/h (96,5km/h), vilket jag tycker är snabbt när man för det första kör på andra sidan och för det andra när man samtidigt läser en handritad karta för att hitta till gymmet. Crosstrainer

 

Sebastian Edgren - prat 6

Säng 00.45, Saw V kl 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0