21 nov - Belmont, dagis, Alpha Coldharbour

Måndag

 

Start på en ny vecka! :) Gick upp 9 och fick tänka framåt flera gånger på om jag var en timme sen, eller inte. Men ne det var jag inte. 9.30 börjar det på Belmont med Early Years Music group! :)

 

Jag städade undan allting medans Sam och Anne pratade, men det var ok. De blev glada för det och sade hur bra hjälp jag är :) Så det var skönt att få höra det, för jag försöker ju! :)

 

Kom hem vid 11.45 och gjorde grönsakssoppa och stack till dagiset strax efter 1. Borde ha gått tidigare, men hade verkligen ingen ork och jag behöver ju också lite rast. Det tar på en att jobba med barn, speciellt under den här perioden när alla är sjuka..

Idag var det bättre faktiskt.. Men jag är bara med från mellanmålet, kort lässtund och lektime (men idag var jag en av de som var inne och städade när de andra var ute och lekte), så blev knappt någon tid alls med barnen! :(

 

När jag kom hem tog jag ett äpple och såg på Saw 4. Åt lte SWISS choklad till det, både mörk och mjölk och fick ont i magen. Dels av filmen, dels av chokladen :$

 

Hittade en bra sida om hur man skall göra för att träna styrketräning rätt, massa olika tips!

 

Strax efter halv8 åkte jag till Coldharbour (jag körde själv) till Alpha-gruppen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0