20 nov - Abinger + långpromenad med Hillary

 

Kyrkan - barngudstjänst + Hillary frågade promenad

Jane Ratner frågade om jag ville fira jul med dem.

Craft and art in the Evelyn Hall snabbt

 

Abi berättade att hennes kompis (ex) vart otrogen tre gånger på två veckor, så det är slut mellan dem nu :(

Långpromenad med Hillary 3 timmar.

 

3 kokta ägg, spenatblad, rostad macka

ensam hemma 2 - blev riktigt känslig.. Känner nästan detsamma. Hellre med familjen som är lite bråkig än ensam på julafton. Skrattade massor också. Den filmen är en fantastisk 90-talsfilm! :) Jag känner faktiskt inte så mycket hemlängtan längre nu när hoppet om att jag kanske får träffa lite äldre folk och kanske även för att jag vet att mamma och bror min kommer om 10 dagar :)

Lasse Brandeby är död nu med :( Jättetråkigt!!!


Blev lite havregrynsgröt, SWISS choklad, nötter och american Dad + Family Guy och försök på chack. Har kört ett spel hela dagen, men kunde inte gå ut! Blev bara draft hela tiden :S

 

Har försökt hitta både Andy och Freddie (gosingen) från gymmet på facebook, men antingen så är de inte sökbara, eller så bor de inte i Dorking, eller så har inte facebook..

Hoppade i säng vid 12 efter ett snabbt parti av Kungen och Harpan :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0