2 nov

Onsdag

 

Idag vaknade jag som vanligt lite då och då, speciellt när Madeleine och Anna var uppe, men jag gick inte upp förräns 2 minuter i 8 när Madeleine kom tillbaka från frukosten och sade att det var upp och hoppa för mig. Jag hade ju ställt telefonen på ringning kl 8, så jag hade ju inte försovit mig. Kom ändå inte in på toaletten förräns 10 minuter senare för att då gick hon in, men jag klädde på mig och packade i ordning i lugn och ro medans jag väntade och lämnade cheerleaderväskan kvar när jag gick - så att det inte skulle se konstigt ut när jag skulle gå ut - och så gick jag till Tesco för sista gången den här veckan och köpte en smörgås (med salami och mozarellaost), en juice och en banan. Mums! :D

Skulle möta de andra 9.35 vid det stora W-köpcentret på hörnet runt där vi bodde i Bayswaterområdet, så jag var där några minuter innan för att inte vara sen, men de kom inte förräns 9.50. Det gjorde inget. Då fick jag tid att äta min smörgås. Vi gick sedan till Queensway och tog the cityline (röda tuben) till Liverpool där vi sade hejdå.. Stefan köpte en biljett hem till mig, jättesnällt! :)

 

somnade två timmar när jag kom hem och vaknade strax innan Teen mom 2 började! :D

duschade

 

Nös massor och har fortfarande lock för öronen, men det släpper mycket bättre nu när jag blåser ut - däremot blir jag himla snurrig efteråt!

 

Bonde söker fru + den femte bonden Richard

Candy (Med leath hedger) på natten, somnade vid 4.. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0