19 nov - Dorking gym-Andy frågade mig ut, barnvakt Chaffe

Lördag

 

Vaknade vid 12 av väckarklockan och gick motvilligt upp. Gjorde havregrynsgröt på julvis och satt vid datorn och grejjade..

Gymmade från 15.15-19. Crosstrainer i 30 min som uppvärmning, sedan kort stretch och på maskinerna. Snackade med Andy under hela uppvärmningen. När jag körde benen på slutet, så snackade vi mer - om allt som jag åt och vad jag inte åt och han tänker likadant. Han är en sån healthy person!!!

När han slutade vid 6, så körde han en timme, eller egentligen började han en halvtimme tidigare eftersom han aldrig tog en halvtimmes paus och så gjorde han sista checken snabbt vid 6 när han officiellt slutade. Idag hade han sin bricka (som han inte hade när jag först frågade efter hans namn). Vid 7 när vi var klara med stretchingen också, så sa han att han kunde ta ut mig och visa mig lite ställen runt om kring på någon lördag. Görsnällt sade jag då! :) Han är ingen jag skulle falla för, utan bara en görgo kille som jag har mycket gemensamt med!

Han älskar cykling, han gillar att träna barn, han gillar nyttigheter och hälsosamma saker som träning och hälsosam mat och att gymma och han är flexibel. Inte i splitt och spagat, men i hamstrings - och han försöker verkligen!

 

Jayne smsade när jag gick från gymmet och frågade om jag kunde vara barnvakt från 20.30 idag och det kunde jag!

Handlade lite mat och tänkte även köpa lite öl, men ville inte köpa något som smakar vatten eller spya, så stod och tittade runt lite och så kom två riktigt engelska killar och frågade om jag letade efter något speciellt, så sade jag något bra bara. De frågade om det var för mig eller min pojkvän, haha. Sen frågade de vart jag kom ifrån och  så sa dem aah, kunde nästan tänka mig det. Med blont hår och ett sånt prettyy face ;)

 

När jag kom hem bytte jag om och kokade tre ägg och stack till Chaffe vid 20.30 för att vara barnvakt åt Manuel (?) Seb's lillebror. De sa att jag kunde göra te och ta rött vin om jag ville. Jag fick även £10. Vi spelade alphapet i en kvart, sen gick han till sängs och då kollade jag på 'Step brothers' tills Seb kom hem. Vi lattjade och kollade på klipp på youtube och pratade lite :)

En stund innan 12 gick jag hem, för då kom Jayne och hennes man hem.

Satte på TV:n och American Pie - the Naked Mile börjadeprecis, så jag såg lite på det och hoppade in i duschen i en paus :) Fy va kallt det är i huset nu asså! Hoppade i säng strax efter två när filmen var slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0