17 nov - Sovmorgon och gym :)

Torsdag

 

Oj oj oj oj oj oj...!!!

 

Vaknade vid 11.30 av väckarklockan, men ville inte alls gå upp.. Sedan vaknade jag vid 1 av mig själv och tittade på klockan och ut på det gråa vädret genom fönsteret och vände mig om i sängen, för att det var en sån bra dröm (drömde att jag var på massa båtar) och sen vaknade jag 16.30 igen..

Tony hade smsat några gånger på morgonen om han kunde ta bilen, men jag skrev tillbaka när jag vaknat att jag hade sovit länge och såg dem nu.

 

Gjorde havregrynsgröt med kanel, russin ch fibrerpinnar :)

17.30 tog jag en dusch och kokade lite spaghettisoppa.

 

Körde till gymmet halv 7. Ställde bilen vid Sainsbury's parkering och sprang ner. gymmade från 7-9. Värmde upp på crosstrainern och stretchade med Andy. Han gjorde sin slutstretch. Vi pratade lite om jobb och så och han blev chockad när jag sa att jag bara hade bott här i England i 2,5 månader. Han jobbar även på en golfarena, är inte säker på vad han gör där, men han är inte tränare i alla fall. Tror han klipper gräset kanske, för han nämnde att han aldrig ville göra något trädgårdsarbete privat. Vid kvart över sa han att gymmet skulle stänga kl 8 idag, för de skulle göra om något, så jag började gymma på en gång då. Sedan berättade gosingen för Andy att det hade blivit inställt, så då kunde jag gymma i lugn och ro! :)

Kollade in gosingen också hela tiden. Han verkar görgo och glad och han kollade allt in mig också ;) Jag tog några kort för 'personlig tränare', men märkte sedan att alla var likadana.. Trodde det skulle stå deras namn där, men nope.. Synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0