14 nov - Belmont, Nursery and Alpha Coldharbour

Måndag

 

Ush vilket grått och tråkigt väder jag vaknade upp till idag. Igår var en sådan vacker och varm dag och det gjode mig så lycklig och att vakna upp till detta dimmiga väder vara bara ush.. Ville inte kliva upp, men kvart i 9 gjorde jag gröt och klädde på mig och körde iväg kvart över 9 och var framme på Belmonts parkering fyra minuter senare.

 

Det var riktigt många barn och mammor där idag. Skolan höll på att förbereda för något, så de hade byggt på scenen mycket med massa bord, så vi flyttades bakåt vilket gjorde det mysigare och kändes som att det var fler än det var. Det var nog ca 12 barn i varje grupp med ca 9 mammor kanske :)

Jag, Sam och Anne övade inför de två kommande veckorna och Sam hade skrivit fel sidnummer och böcketr, så vi fick leta efter alla sångerna i böckerna - några hittades inte och hon ändrade sånger. Spdant som händer, visst, men det var ganska jobbigt. Lyckligtvis hade jag inte bråttom idag för en gångs skull, men annars brukar vi ju ha möte. Det tog en timme med allt som brukar ta ca 30 min kanske.. Åkte hem och gjorde mig lite havregrynsgröt och sedan gick jag till dagiset.

 

 

Gjorde en facebookgrupp för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0