11 nov (2011-11-11)



Fredag

 

Jag vaknade klart vid 12 och hade fortfarande huvudvärk från igår. Jätteont! Kokade ägg och rostade 2 brödskivor och tog en tomat och mycket spenatblad till det + en värktablett. Det gjorde susen!

Lade mig i sängen sedan och tittade på Harry Potter. Kom till mitten på Harry Potter och Halvblodsprinsen (6an), men somnade vid 4 och vaknade vid halv 6. Aimee messade mig en stund senare och frågade om jag ville ha skjuts till Young Farmers, men sade att jag var så dålig, så ville stanna hemma idag.

 

Ida Wallmyr som är i Tjeckien lade upp denna i facebookgruppen idag:

Jag är ung och stark
Jag kan klara av det
Dom ska nog få se
Jag vet vad jag gör
Går på okänd mark
men jag klarar av det
För då får jag veta vem jag är
och vart jag hör!

Den passar VERKLIGEN in!!

 

Gjorde soppa (palsternacka, morötter och lök)  och såg filmen Secondhand lions på TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0