Pengar rullar in som det ska - Det går bra nu

Jag närmar mig snabbt, men har ju också jobbat hårt för det! :) Har jobbat som Husmor (städat och lagat mat) i tre veckor, varit cheerleadingtränare i 5 månader och har även två-tre veckor att jobba i sommar på kyrkogården i Filipstad.

 

De bidrag som jag har fått/skall få är från:

Lundby församling (2000 kr)

Nylöse församling (1000 kr)

Johanneberg församling (1000 kr)

En fond i Filipstads församling (3500 kr)

Nils-Erik och Monica Mellström (1000 kr)

Madeleine Hyllengren Larsson (600 kr)

 

Tack så oerhört mycket!!! Ni gör det möjligt för mig att åka till England som volontär, någonting som absolut kommer förändra mitt liv!

At flytta till ett annat land är både spännande och roligt, men det kan också gå åt skogen.. Det är andra kulturer där som man skall anpassa sig till, annat väder, andra maträtter och skämt som svenskar asgarvar åt kanske inte alls Engelsmännen tycker är roliga. Att lära sig språket flytande och förklara känslor kanske inte är det lättaste heller... Jag vet så många som har tagit avstånd när andra från utlandet flyttat till Sverige, det är verkligen något som man tänker extra på när man själv skall sätta sig i den situationen.

Jag lär ju hinna skapa mig en egen bild av detta förståss och då jag är ganska social och inte rädd för att fråga om något, så kommer detta säkert gå superbra! LÄNGTAR VERKLIGEN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0