CONFIRMED!

Congratulations! Your TFG placement has been confirmed at Abinger - St James' Church for 2011- 2012.

 

FLYG

Det är fler volontärer som skall till England och då skall vi på några träffar och två av dem är:

TFG (Time for God) konferens mån 12 - torsdag 15 september på Guy Chester Centre i London.

TFG BIG från måndag 16 - torsdag 19 januari 2012 på Cefn Lea conference centre, mid-Wales.

 

POLIS

Jag skall ha ett belastningsregister med som skall vara översatt till Engelska också.

 

BANK

Behöver även kontoutdrag från min bank i Sverige. Några som TFG vill att man skall välja på är: Lloyds TSB, NatWest och HSBC. Man måste även ha en kopia av passet och mitt svenska Visa.. (konstigt..?)

 

''MÅNADSPENG''

Jag får ju ingen lön, utan får £155 i fickpeng som betalas ut den 20e varje månad.

 

FÖRSÄKRING

Jag måste ha en rese- och hälsoförsäkring för att få göra volontäråret. De rekommenderar även att man tar en försäkring på de värdefulla saker som man tar med sig.

 

LEDIGHET

Jag har rätt till mina lediga dagar, men det tar man när det är lite att göra på jobbet. Jag tänkte faktiskt stanna där över julen och fira med mamma och bror antingen innan eller efter jul - då det passar bäst helt enkelt.

 

BESÖKARE

Jag får ha familj och kompisar på besök, men helst inte de tre första månaderna och jag måste även tala med kyrkoherden om det är okej, men det tror jag inte skall vara några problem. Asså det är ju klart att mamma skall få komma inom den tiden, men TFG tycker att man skall stadga sig och känna sig trygg där man skall bo.

 

SLUTDATUM

Jag skalls tanna till minst sista juni 2012, men det kan även bli längre om det behövs. Det kommer jag och min handledare att komma överrens om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0